• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • 我的童年

    Jul 16, 2010
    最近堂姐Upload了许多小时候很好笑的照片
    让我回忆起了童年
         突然    想回到我的家乡    
    翻翻那本本发黄的相册
    细细品尝我的过去



    十五年前     我们住在一样的区域
    十五年后     我们住在异国的同一个城市
    为的就是更好的生活 =)



    曾经   
    我们是多么的天真无邪   
    过着无忧无虑的日子

    现在
    大家都为了生活而努力   
    只为了过得更好

    两位姐姐都找到属于她们的幸福
    沉醉在幸福的国度里
    两位妹妹刚适应了新地方新生活
    准备展翅翱翔
    而我即将毕业   开始我的新生活

    我感激  感恩
    在这个国度里
    还有你们  *heart

    4 comments:

    1. iverson said...:

      which 1 is u?haha!

    1. Charley ™ said...:

      I am the shortest one in the very first pic who was standing there and the very right side in the second one! Hehehe! Not really cute but funny with the coconut hairstyle =P

    1. iverson said...:

      haha,i see i see,nvm la,cute enough d,then now pretty d ma=)

    1. yingying said...:

      Hey gal!!~ Saw me in this blog! haha!!~ hope you have a good time in Aus!!
      ps: u r such a moody kid!!~ cheer up!!! ^______^ come and find me la~ :P